طرح پیش فروش

پیش فروش محصولات پایا زمان

تو ماه های اخیر به خاطر افزایش ناگهانی قیمت‌ها و کم شدن قدرت خرید، مردم خرید بعضی از لوازم ضروری شونو به تعویق میندازن. از طرف دیگه، پس انداز کردن هم تو این شرایط چندان منطقی به نظر نمیاد. به همین دلیل پایا زمان برای اولین بار تو ایران طرح ویژه پیش فروش محصولاتش رو برای مشتریانش فراهم کرده تا اونها بتونن کالاهای مورد نیازشونو با قیمتی کمتر از قیمت روز بازار خریداری کنن. در طرح پیش خرید ساعت از پایا زمان، زمان تحویل کالا بین 20 تا 60 روز کاریه.

مزایای طرح پیش فروش ساعت از پایا زمان

مهمترین مزیت طرح پیش فروش ساعت در پایازمان اینه که شما محصولو امروز به قیمتی پایین‌تر از قیمت روز بازار می‌خرین و نهایتا تا 2 ماه بعد تحویل می‌گیرید. بنابراین اگه تو این دو ماه هر افزایش قیمتی اتفاق بیفته، شما ضرر نمی کنید. این یه پیشنهاد عالی برای کسایی هستش که در قصد خرید ساعت مورد علاقشون رو با قیمت های پایین تر دارن. امتیاز دیگه این طرح اینه که همه کالاهایی که قابلیت پیش فروش دارن ارسالشون به کل ایران رایگانه. برای مثال اگه قیمت یه کالایی داخل سایت 20 میلیون هست، شما میتونید اونو با قیمت 12 میلیون تومان پیش خرید کنید و تا 60 روز کاری محصولتونو بدون هزینه ارسال و به صورت رایگان تحویل بگیرید. مزیت دیگه این طرح اینه که امکان پیش خرید کردن کالاهای پیش‌فروشی که شامل این طرح هستن هم وجود داره. این یه امکان فوق العاده برای کساییه که به دنبال یه مدل خاص هستن که تو بازار موجود نیست.

طریقه بهره مندی از طرح پیش فروش : شما می توانید کلیه کالاهای موجود و پیش‌فروش در سایت پایا زمان را با تکمیل فرم زیر، با تخفیف 50 درصد و مدت زمان تحویل 20 الی 45 روزه تهیه نمایید .

فرم طرح پیش فروش

جهت ثبت نام و بهره مندی از طرح پیش فروش از طریق فرم زیر اقدام به ارتباط با ما متخصصین مجموعه فرمایید.

برگشت به بالا